helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Kladdkakans dag!

Publicerad 2013-11-07 20:29:00 i Familj, Mat och bak, Recept,

Idag är det kladdkakans dag och jag provade att baka Arlas väldigt goda Limekladdkaka med Limeyoghurt
Jag gillar ju lite extra allt när jag bakar, så även med denna kaka, istället för 2,5dl socker tog jag 3. Istället för 100g smör tog jag 150 och istället för 2tsk vaniljsocker tog jag 2msk.

Missa heller inte min variant av Kladdkaka med kokostäcke. Matbloggstoppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela