helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Snölek och bilstrul...

Publicerad 2014-01-12 14:30:00 i Allmänt, Familj,

Älskar att snön äntligen är här. Så mycket roligare det blir att leka ute. Lilla Anton var väldigt fascinerad av allt det vita och att för första gången få åka pulka/snowracer 😊.

Värre är det med vår kära bil, sambon tog bussen den långa vägen till bilen imorse, försökte laga och få igång den. Gick inte! Blir så jäkla less, varför kan vi inte få ha en bil som fungerar och känns säker. Vad ska vi göra nu?? Måste få iväg den därifrån på något sätt. Bärgning? Till skroten? Till verkstad? Är det värt att laga den? Sälja? Många frågor, jag känner bara ett stort SUCK!
Vill inte längre ha dessa små motgångar utan vill att allt ska flyta på för oss 💕.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela