helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Fotografiska museet idag 😊

Publicerad 2014-01-06 21:47:00 i Familj, Foto,

Idag tog vi en tur till Fotografiska Museet jag och barnen. En liten utmaning med 1Ă„ringen men i det stora hela gick det bra. (Bara liten dos av skrik, protester, försök till dra ner tavlor, leka jaga och kurragömma bland alla olika utstĂ€llningar 😜😊, puuh!)
Vi sÄg intressanta och spÀnnande fotografier av bl.a. Elliott Erwitt. (UtstÀllningen pÄgÄr till den 2/3-2014)
Vackra foton av Jill Greenberg som vi blev tagna och berörda av (UtstÀllningen pÄgÄr till den 9/2-2014)
Anton tröttnade efter ett tag och nĂ€r han inte fick som han ville tyckte han att golvet passade bra att lĂ€gga sig pĂ„ och protestera 😊
Och en bild pÄ mina stora barn, i fokus!!
PÄ vÀgen hem passerade vi Birka Cruises terminal och barnen ville genast Äka pÄ kryssning, kolla film, bada, Àta buffe, karaoke, shoppa godis pÄ tax-free och mer. Det var ett tag sedan nu och visst skulle det vara mysigt med en familjekryssning..

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela