helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Disney On Ice 2015

Publicerad 2014-01-22 07:07:00 i Event, Familj, Musik,

Japp, ni läste rätt 😊😉. Jag har precis köpt våra biljetter till Disney On Ice "Rockin Ever After 2015" med förköpsrabatt, 100kr/biljett. Gäller att vara ute i god tid 😜. Boka senast 2 februari och du betalar från 205kr/vuxen och 130kr/barn (inkl. exp. avgift). Fantastiska priser och det är A-läktare till utvalda datum som gäller. Fredag den 24 januari är det officiella biljettsläppet. Boka nu så har du större chans att få platserna du önskar. Kolla in länkarna nedanför där rabatten redan är avdragen 💕😊.

Ericsson Globe 2-6 jan 2015:
Disney On Ice Stockholm

Scaninavium Göteborg 9-11 jan 2015:
Disney On Ice Göteborg

Malmö Arena 15-18 jan 2015:
Disney On Ice Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela