helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Bamse på bio

Publicerad 2014-01-11 19:32:00 i Allmänt, Event, Familj, Foto,

Har haft en härlig dag med mellansonen Alex, vi började med att gå på förhandsvisningen av Bamse och tjuvstaden som har biopremiär 17 januari. @loppisverige hade ordnat och bjöd in till detta. Festis bjöds det på och på vägen hem fick vi en varsin fin goodiebag med Bamsetidning, våtservetter, majskrokar mm 👍😊. Filmen visades på Park och var 1 timme och 6 minuter lång. Sonen var väldigt nöjd och gillade filmen. Jag tyckte oxå den var sevärd 👍.
Sen tog vi en promenad igenom stan, shoppade på Buttericks, Vero Moda och halva reapriset på Kappahl.
Mindre skoj för övriga familjen idag, de åkte en bit utanför stan för att handla, på väg ut från parkeringen på väg hemåt smäller det i kopplingen och bilen blir ståendes. Lilleman hade inga vinterkläder med.. Bärgarna hade fullt upp idag och det var 3 timmars väntetid. Vilket inte funkade, middagstid och allt. Jäkla skit, den gick ju igenom besiktningen igår!!
Som tur är har vi världens bästa grannar, jag ringde dem och berättade vad som hänt och vart min familj hade "fastnat". Grannen tog genast sin bil och hämtade dem. Tacksam 💐.
Kära bilen står kvar, hoppas på att få hem den imorgon 💕.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela