helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Testar LoppiBlogbag

Publicerad 2013-10-28 22:22:00 i AllmÀnt, Event, Familj, Loppi,

Nu har jag testat allt spĂ€nnande som fanns i LoppiBlogbag som Loppi skickade ut 😀. SĂ„ vad blir det, tummen upp eller tummen ner?
SpĂ€nningen Ă€r olidlig 😜

Bild1. Reztart Jordgubb - Oj sÄ god. Passade perfekt som mellanmÄl till mig nÀr lilla Anton samtidigt smaskade pÄ frukt. Reztarten var vÀldigt smakrik, har Àven testat blÄbÀr. De har lÄgt Gi och innehÄller bara naturliga ingredienser,
i betyg av mig, 👍.
Bild2. Kryddblandningen Coriander & Chili frÄn Santa Maria - HÀr testade jag en rÀtt snabb matrÀtt, tog lax och kolja, skar dem i mindre bitar. Blandade lite pressad lime och olivolja med den fÀrdiga kryddblandningen i en skÄl. VÀnde ner fisken i skÄlen. Sen ner i stekpannan, salt/peppar. Serverade med enkel grönsallad. Det blev en spÀnnande god smak av chili, lime och koriander,
mums 👍.
Bild3. BarnĂ€ngen Sensitive Deo - KĂ€nns "lĂ€tt", snabbtorkande, inget kladd. Doftar vĂ€ldigt bra, inte för starkt utan lagom. (alkoholfri antiperspirant). Den passar mig som har normal hud men Ă€ven de med extra kĂ€nslig. Rekommenderas och fĂ„r 👍.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela