helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Talang och humöret steg igen 😃🌾

Publicerad 2013-11-06 22:36:00 i Event, Familj, Musik,

Nu ikvĂ€ll var jag och min dotter, en vĂ€n till mig och dotterns tvĂ„ kompisar pĂ„ Talang i Globen. Mitt deppiga humör jag hade tidigare idag var plötsligt som bortblĂ„st, dĂ€remot har jag en förkylning pĂ„ G och halsen gör ont. đŸ˜©
Men vad gör det nĂ€r man har kul, stĂ€mningen pĂ„ plats var fantastisk, vi dansade, jublade, buade, klappade hĂ€nder, gungade med och skĂ€mskudden Ă„kte fram ibland dĂ„ dessa olika framtrĂ€danden var olika "bra". 😉
Vi satt pĂ„ första raden pĂ„ lĂ€ktaren, superbra platser tyckte tjejerna som syntes i bild hela tiden 😜.

Kommentarer

Postat av: Malou

Publicerad 2013-11-06 23:23:51

Tack för ikvÀll! SÄ kul!

Svar: Tack sjĂ€lv, alltid lika skoj att trĂ€ffa dig och dottern 💕
Helena

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela