helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Paraden

Publicerad 2013-11-02 21:22:00 i Allmänt, Event, Familj, Foto,

Så har Shockholm, Sveriges största Halloweenparad gått av stapeln. Om vi var med? Javisst 😃, eller jag och de äldsta barnen var med, lilleman var hemma med pappsen 😊.
Det var samling på Medborgarplatsen vid 15. Alla på plats fick varsitt snöre att ge till den man tyckte var bäst utklädd. Barnen fick 5 snören var tilldelade av andra som gillade deras utklädnad, och jag 7! Det var musik, ballonger, godis och mingel. När kl slog 17 var det dags att ställa upp. Det blev ett långt paradtåg som traskade mot Kungsträdgården där mer godis väntade, men oxå prisutdelning, uppträdanden och en utlottning.

Jag som häxa, dottern som katt, sonen som zombie🎃👻💕

Några läskiga typer 👻
Sonen vann i lotteriet och fick gå upp på scenen och hämta pris (de lottade ut en enda vinst 👍)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela