helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Jaaaa, vi vann 😊🌾

Publicerad 2013-11-15 20:43:00 i Resor, TĂ€vling,

Det Ă€r helt sjukt och vi fattar det inte Ă€n, men idag vann jag och min bĂ€sta vĂ€n en resa till Tobago, en mammaboostresa! 🍉Vi Ă€r sĂ„Ă„ otroligt glada och fortfarande lite chockade tror jag. Men jösses va skoj vi ska ha. Och vilket resmĂ„l, Tobago som ligger i Karibien. Mer info kommer nĂ€r jag vet mer. LĂ€s i lĂ€nken:
Vi vann resan till Tobago!!

Ett stort Tack och Kram till Mammaboosten och familjeliv.se och Apollo. 🌮đŸč🎉💕👏😎💐

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela