helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Erbjudanden såhär inför jul :-)

Publicerad 2013-11-26 22:03:00 i Familj,

Disney On Ice är härlig familjeunderhållning och jag tror vi har gått de senaste 8 åren. Barnen gillar det och det har blivit som en tradition att se alla fina Disneyfigurer åka skridskor i Globen, så även i januari 2014. Denna gång kommer vi att få se både Blixten McQueen, Tingeling, Lilla sjöjungfrun, Toy Story 3 mfl. Jag har fått möjlighet att ge mina läsare 30% rabatt på biljetter till utvalda föreställningar, kolla in HÄR!. Hoppas att det är något datum som passar just dig och din familj. Erbjudandet gäller till och med den 13/12-2013.


Det andra erbjudandet till er är från Lundby.com. Shoppa loss Lundbyprodukter, du får 20% rabatt om du klickar in dig på Lekmer.se. Missa inte att köpa hem all fin julinredning och annat till ditt dockskåp.
Ange kod: lundby20. (Rabatten gäller till den 18/12-2013 på Lundbyprodukter vid ett enskilt köp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela