helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Blir lite deppig ibland 😱

Publicerad 2013-11-06 12:21:00 i AllmÀnt, Familj,

Har varit pÄ öppna förskolan idag med minstingen, i vanliga fall brukar det vara en och annan som jag hejar pÄ, trÀffat i parken innan som brukar vara dÀr, men inte idag. Vilket Àr okej, jag anser mig sjÀlv vara en rÀtt öppen och social person som gillar att snicksnacka.
Vid lekstunden var allt bra och vid sÄngstunden men sen vid lunchen satte sig alla som i smÄ grupper och de som satte sig bredvid mig vÀnde ryggen snett mot oss. De ville uppenbarligen inte prata med mig, tittade knappt Ät vÄrt hÄll.
DĂ„ blir jag ledsen, jag kĂ€nner mig utanför, kĂ€nner mig osynlig och det Ă€r INGEN ROLIG KÄNSLA. Jag försöker Ă€ndĂ„ vara mitt vanliga glada jag och prata med lilleman.
Nu Àr vi hemma och ska sova en stund efter en heldag pÄ öppna förskolan men ocksÄ efter en stökig natt dÄ vi inte sov sÄ mycket, nya tÀnder pÄ G?!
Kram till alla som behöver en 💕

Kommentarer

Postat av: Malou

Publicerad 2013-11-06 23:25:57

Kram kram! Deras förlust! Men förstÄr att du blir ledsen!

Svar: Tack för kramen ❀.
Helena

Postat av: Nasus

Publicerad 2013-11-15 17:51:07

Din upplevelse, men det behöver inte betyda nÄgot.

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela