helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Anton och Blåbert

Publicerad 2013-11-14 23:44:00 i Allmänt, Familj,

Min fina lilla kille som älskar att gossa med mjukisdjur, kuddar och filtar. Han tycker att det är så mysigt så. Här på bilden tillsammans med Blåbert från Tröstisar som han vann i en tävling på UnderBARA BARN mässan 💕

Och missa inte Tröstisars aktivitet där de vill göra skillnad för barn med cancer. Alla som köper ett gosedjur i Webshopen ger samtidigt bort ett gosedjur till ett barn som behöver extra tröst! Ett barn som verkligen behöver det, ett barn som nyss fått cancer. Många barn drabbas varje år, ca 300.
Detta gosedjur följer med dem på sjukhuset och hemma och blir deras vän och stöd. 💕 Lite extra tröst och framförallt kärlek är alla barn värda 💕🌸.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela