helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Tobago by night och läskig gräshoppa 😂😂😂

Publicerad 2013-12-15 02:53:00 i Tobago,

Efter en heldag vid poolen kände vi att vi måste röra på oss.
Så efter att jag lyckats fånga både flygplan på väg in för landning på foto men oxå Sofia som fotade samma flygplan för fullt 😄 så tog vi en kvällspromenad in på "byn" nu i eftermiddags, väldigt vackert vid havet.
Stannade och tog en öl (Carib) på Jade Monkey och sen när vi kom till hotellet möttes vi av en gigantisk gräshoppa i trappen. Haha, både jag och Sofia är löjligt rädda för småkryp, ni skulle ha sett vår spindel och mal dans igår kväll på rummet där jag lyckades få ut spindeln och Sofia attackerade malen.
Gällande dagens gräshoppa så kastade Sofia först iväg vår rumsnyckel på den, rörde sig inte ur fläcken! Jag lyckades filma sen när Sofia vågade sig fram och viftade med sina hörlurar mot den, och när den till sist hoppar iväg och Sofia kastar sig åt andra hållet, haha 😂.

Kommentarer

Postat av: nasus

Publicerad 2013-12-15 07:23:44

Gigantisk?NI är underbar !


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela