helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Önskelista från mig till barnen i jul 🎅

Publicerad 2013-12-05 11:24:00 i Allmänt, Familj,

Stor&Liten har väldigt mycket fint och skojigt att välja bland. Brett sortiment med leksaker för stora och små barn. Här kommer en önskelista från lilla trebarnsmamman jag, till mina fina barn.
De har och får såklart all min kärlek nu och för alltid 💕💕💕 men att få överraska barnen med riktigt fina klappar och se lyckan i deras ögon, ja det slår mycket.
Jag önskar så att dessa klappar ligger under granen den 24/12 😊🎁🌲.
1. Big, Hund Harry Rider
2. Ghooost! Sällskapsspel
3. Finans! Sällskapsspel
4. Mikrosystem CD, radio, USB
5. Kids Surfplatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela