helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Nylonpoolen idag

Publicerad 2013-12-13 19:06:00 i Resor, Tobago,

Vår utflykt blev flyttad, så istället för imorgon lördag åkte vi idag till Nylonpoolen och Buccoo Reef med en glasvattenbåt med Kapten Jack och Michael.
Vi badade i Nylonpoolen som sägs ha föryngrande effekt, att de som badar där blir 10 år yngre 😄. Grunt ljust turkost vatten med kritvit botten mitt ute i havet, underbart!
Och jag provade på att snorkla, häftigt att se alla fiskar och koraller. Vädret här idag är blåsigt och lite regn, så vågorna var rejäla ute till havs. Utflykten kostade ca 250 kr.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-12-13 22:05:35

Häftigt, ja där skulle man ta sig några dopp en, par tre stycken.

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-12-13 22:07:00

Det var väl inte Jack sparrow?

Postat av: nasus

Publicerad 2013-12-14 08:21:13

UNDERBART!


Postat av: Pirjo

Publicerad 2013-12-14 13:59:51

Det ser härligt ut, varmt och skönt som överallt på det karibiska havet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela