helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Nervös eller nervösast??

Publicerad 2013-12-09 10:50:00 i Familj, Loppi, Resor,

My god, imorgon åker jag och min vän till vackra Tobago i Karibien för sol och bad. IMORGON!! Kanske ska börja packa?!?
Är nervös för den långa flygresan.
Känns också jobbigt att lämna barnen, de är hemma med världens bästa pappa så det är lugnt så, MEN jag har som längst varit borta 2 nätter på 11 år från de stora barnen och en natt från lilleman.
De kommer ha det superbra hemma men saknaden efter mina små älsklingar kommer vara enorm 💕💕💕.
Att jag är nervös på insidan visar sig i klantighet vilket jag fick bevis på idag när jag skulle iväg imorse och hämta den fina kaffebryggaren Gravity från OBH Nordica som jag hade turen att vinna på senaste Loppi Christmas Eventet.
Framme på deras kontor insåg jag att det var en alldeles för stor kartong att ha på barnvagnen och den fick inte plats i någon påse. Så jag fick hjälp med att ta ur bryggaren ur kartongen för att stoppa ner den direkt i påsen, utan kartong. Vad händer?!
Jo, kannan glider ur våra händer och ner i golvet. Resultatet: Typ 1000 bitar glas och en generad Helena 😳.
Håller nu tummarna för att OBH Nordica ger mig en ny kanna ✊. Så här såg förresten vinnarbilden ut på Instagram.

Kommentarer

Postat av: nasus

Publicerad 2013-12-10 12:21:19

NJUT av semester den kommer aldrig igen! Ni får stötta varandra Ni trebarnsmammor som har den underbara turer att få åka till solen .....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela