helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Idag kom snön :-)

Publicerad 2013-12-06 20:07:00 i Allmänt, Familj, Resor,

Jag gillar verkligen snö och det var så roligt när det började snöa idag. Jag vill ha riktig härlig snö som ligger kvar så att längdskidorna kan plockas fram, inte sån slaskig blötsnö.
Lilleman tyckte det var spännande och roligt att gå omkring i snön, få kasta snöbollar, smaka på den...
I delar av Sverige som i Hälsingland har det varit snökatastrof, 1 meter snö föll ner på bara ett par timmar. Helt otroligt, skolor hölls stängda idag, folk blev insnöade..
Trots att jag gillar snö väldigt mycket så ska det faktiskt bli mysigt att nästa vecka få uppleva sol och värme :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela