helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Fantastiska dagar i London

Publicerad 2013-12-03 19:44:00 i Allmänt, Familj, Foto, Resor,

I lördags morse, vääldigt tidigt lyfte jag, Lovina och min mamma från Stockholm Arlanda mot London. Tre dagar med musikal, shopping, god mat, sevärdheter och Madame Tussauds stod på schemat. Och att fira min dotter som fyllde 11 år i söndags.
Hipp, hipp Hurra mammas hjärta!
Vi promenerade måånga mil men såg mycket. Big Ben, Trafalgar Square, Picadilly Circus, Phantom of the Opera på Her Majestys Theatre, Madame Tussauds, White Hall, Themsen, London Eye, Marble Arch, Winter Wonderland i Hyde Park, Serpentine Sjön, Speakers Corner, Harrods, Hamleys, Carnaby Street med en gullig liten affär full med Converse skor, min dotters stora lycka! (Det speciella med butiken; om man ville gick det via en iPad göra egna mönster som de sedan tryckte direkt på skon).
Vi shoppade på River Island, Primark, Body Shop, Hamleys och några till affärer. Och på Lovinas födelsedag i söndags åt vi middag på Spaghetti House, väldigt god mat. Jag smög iväg och pratade med personalen som överraskade dottern med sång och tänt ljus i hennes efterrätt.
Här följer ett gäng bilder från våra dagar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2013-12-03 21:50:29

Wow, vad mycket ni hunnit med, kul och intressant.

Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Publicerad 2013-12-04 10:59:40

Ser ut som en toppenweekend!! :D

Postat av: nasus

Publicerad 2013-12-10 12:23:42

Vilka dagar och toppen fina bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela