helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Elektriciteten borta!!

Publicerad 2013-12-13 01:20:00 i Resor, Tobago,

Suck, för andra kvällen i rad när jag planerat att prata på Skype med barnen så går det inte. Igår funkade inte Wifit på hotellet och idag var all elektricitet borta. Vill se och prata med mina barn, nu!!
Vi har det jättebra här i solen men saknaden efter mina älsklingar är enorm 💕💕💕💕.
Idag vaknade vi till klarblå himmel och 30 grader, tog en promenad till Pigeon Point, (en promenad som vi hade hört skulle ta 20 minuter men det tog 50, lagom svettiga när vi var framme!!) en fantastisk strand med turkost vatten som ligger i ett naturreservat på Karibiska havet sidan av Tobago, samma sida som vi håller till på. Lyckades trots solkräm att bränna mig, så en liten snygg röd näsa pryder mitt ansikte nu, har också en tjusig röd färg på magen, fötter och händer.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-12-13 05:49:09

Låter inge vidare att vara utan ström, man är ju liksom van att allt fungerar, hoppas den kommer tillbaka snart. Brun och snygg till jul.

Postat av: nasus

Publicerad 2013-12-13 06:28:54

Låter underbart med lite brännd näsa Jag förstår din saknad o det är tråkigt när inte det funkar Härda ut ......... Njut ........ KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela