helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Det kom ett bud... 😄

Publicerad 2013-12-19 14:40:00 i AllmÀnt, Event, Loppi,

Fick ett bud idag, ett paket frĂ„n Loppi Blogbag med roligt innehĂ„ll att testa. Jag kom ju hem frĂ„n resan igĂ„r sĂ„ vi ska testa detta under julledigheten. Anton tyckte att allt var spĂ€nnande och ville kĂ€nna och klĂ€mma pĂ„ allt 😄. Vi fick strumpor frĂ„n Indiska men ocksĂ„ KRAV -och Far Trade mĂ€rkt kaffe och en mysig ljusslinga som passar perfekt att ha pĂ„ vĂ„rt bord pĂ„ nyĂ„r dĂ„ vi har en fest hĂ€r hemma med temat Elegant/Glitter 👍😄.
Duschcreme frĂ„n Palmolive (Mediterranean Moments) och Palmolive Magic Softness skumtvĂ„l följde oxĂ„ med i paketet men Ă€ven Ajax Kitchen & Grease. HĂ€r ska testas 😊. Tack Loppi!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela