helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

3 dagar jul 🎅🎁🎊

Publicerad 2013-12-25 19:59:00 i Familj,

Vilken fantastisk jul vi haft, vi startade vÄrt firande i mÄndags med att julfika och ha paketutdelning hos min fina faster och hennes man.
IgĂ„r pĂ„ sjĂ€lvaste julafton tog vi en promenad till min pappa och hans sambo för julgröt och paket. PĂ„ eftermiddagen firade vi som alla andra Ă„r hemma hos min mamma och hennes man, min lillebror med sambo och min mormor var oxĂ„ pĂ„ plats. Kalle Anka pĂ„ tv:n, stort julbord, jultomten och paket 🎅🎁!
Idag pÄ juldagen Àr vi hos min svÀrmor tillsammans med min sambos smÄsyskon med familjer. God mat och julklappar. Jag tycker det Àr supermysigt att samlas och trÀffas pÄ jul och barnen Àr toknöjda och glada över sina paket.
Tack alla för julen i Ă„r 🎅🎁💐⛄🎊
Till och med snö fick vi uppleva 😉.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela