helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Nä nu måste vindarna vända..

Publicerad 2014-01-27 21:40:00 i Familj, Foto,

Hej hopp
Tidigt imorse vaknade jag av ett hemskt bekant ljud, ett ljud från sonens rum. Dags IGEN för kräks. Stackars Alex 😞. Men han gjorde ifrån sig och somnade om helt utmattad. Idag har vi bara varit hemma och haft en riktig innemysardag med spel som Den försvunna diamanten, Callisto och Monopol. Lekt lite men också vilat mycket. Nu i eftermiddag åt vi middag ihop hela familjen och "so far so good", alla mår bra. Håller mina tummar ✊✊.
Nu vill vi vara friska, krya och pigga (försöker låta positiv 😉)

Finns fler saker som jag funderar på, detta är min sista vecka som mammaledig, för nästa vecka, ja då är jag helt plötsligt arbetssökande!😱
Anton har ännu inte fått någon dagisplats!
Jag håller på att söka jobb, och drömmen vore typ administratör, koordinator eller liknande och med arbetstider mellan 7-15 😜. Tror ni jag hittar det perfekta jobbet?
Gärna fantastiska kollegor också. Hmm, vill att vi får lite medvind nu och att allt löser sig för oss!
Bjuder på en selfie:

Kommentarer

Postat av: nasus

Publicerad 2014-01-28 17:29:30

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela