helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Dags för planering av kryssning :-)

Publicerad 2014-01-30 19:09:00 i Allmänt, Event, Foto,

Hej hopp
Äntligen är det dags att att planera årets mammakryssning med min mammagrupp. Förra året var vi 12 tappra som åkte iväg med M/S Birka för att bara vara vi, äta gott, sova en hel natt ;-) och få spabehandlingar. Nu är det dags att planera för årets. Älskar sånt här, men jag hoppas på att fler i gruppen hakar på i år :-). Här kommer några bilder från förra året:

Kommentarer

Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Publicerad 2014-01-30 20:09:12

Vore så skoj att hänga på - det är bara det att det tar några timmar och hundralappar att ta sig till storstaden först =/

Svar: Men vart går närmsta bussanlutningen ifrån då? Har du kollat? Kanske med lite tur är det fri buss då. Att det tar några timmar att ta sig hit är bara att offra för oss 😜😜👍🎉
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela