helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Veronica Maggio och vi 😊

Publicerad 2014-02-02 09:23:00 i Musik, Radio,

Hej hopp denna fina dag😊💕!
IgÄr följde jag med min dotter pÄ spelning, Veronica Maggio pÄ Hovet! Haha, har liksom alltid trott att jag Àr den unga, coola morsan som hÀnger med. Att det finns i mig sedan alla Är med festivaler, konserter och min kÀrlek till musik.
Men jag kom pĂ„ mig sjĂ€lv att sitta dĂ€r pĂ„ lĂ€ktaren pĂ„ Hovet och kĂ€nna mig, gammal! Vad har hĂ€nt, kĂ€ndes inte naturligt att digga till musiken och klappa med, det kĂ€ndes, tantigt! Va, jag i mina svarta "helrĂ€tta" klĂ€der, högklackade skor och skinnjacka. Ja, jag vet inte, kĂ€nde mig obekvĂ€m đŸ˜±đŸ˜žđŸ˜˜đŸ˜‰!

Hur som helst, Veronica var vĂ€ldigt bra. Skicklig, klockren sĂ„ngerska med fantastisk röst och vĂ€ldigt bra pĂ„ scen. Dottern var överlycklig och satt med ett leende pĂ„ lĂ€pparna hela tiden, nĂ€r hon inte sjöng med i texterna 💕😃.
BĂ€ttre blev det efter spelningen nĂ€r Veronica Maggio satte sig och signerade tshirts, skivor, affischer och mobilskal. Var helt klart en toppenkvĂ€ll, hur jag Ă€n kĂ€nde mig i min ung-gamla kropp 😜😜. SĂ„ har ni möjlighet, gĂ„ och se henne live 👍😊!

Tack RIX FM!! "Jag skymtar lyckan" (Maggios ord)
Glad söndag allihop 😊

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2014-02-02 09:46:58

Åh, gud sĂ„ avundsjuk jag blir!

Svar: Hon var riktigt bra 👏👏👍😊 Hoppas du fĂ„r möjlighet att se henne!
Helena

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela