helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Sorg och glädje ❤

Publicerad 2014-02-07 21:52:00 i AFF, Familj,

En dag av blandade känslor har det varit idag. Dottern till en i min mammagrupp gick bort idag. Helt ofattbart och fruktansvärt. Hon hade en hjärtsjukdom men chocken är total ändå. Den lilla flickan var lika gammal som mitt yngsta barn. Tårarna har runnit i floder och alla mina tankar finns hos hennes familj. Himlen har fått en ny liten ängel idag. Kram till dig lilla M
Det är svårt att tänka på något annat och det känns nästan fel att skriva om roliga saker,

men imorgon ska jag och Anton på Muminkalas hos Lindex. Ska kolla in vårens nya Muminkollektion, David Lindgren uppträder, det bjuds på fika, rabatter och tävlingar i butiken.

Och imorgon kväll ska jag vara med på Allt för föräldrars festivalkväll. Jag fick en inbjudan 👏🎉😃🎤, är så glad! En kväll sponsrad av Coop med både mat, musik, discokula och mycket annat. En kväll i melodifestivalens tecken. Och jag ska få träffa flera härliga bloggare 😊👏🎉💕. Jag har inte lyckats hitta några kläder eller funderat ut någon frisyr, men det löser sig 😊. Uppdaterar med Mellobilder imorgon.

Kram till er och ikväll får mina barn en extra lång kram 💕💕💕.

(Jag kommer att flytta över min blogg till blogg.alltforforaldrar.se/helenatipsar men skriver dubbelt än så länge).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela