helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Säljer kläder från Lingon & Blåbär

Publicerad 2013-11-05 19:25:00 i Kläder/Skor, Lingon & Blåbär,

Här kommer några utvalda plagg från Lingon & Blåbär som jag gillar. Jag säljer kläder från deras kollektion här på bloggen istället för att ha och ordna "hemmahospartyn". Gå gärna in och kika och när ni har shoppat klart och kommer till kassan, skriv då i min säljkod som är 184907
(längst ner på sidan i kassan i din kundvagn där det står: "Här anger du din L&B säljares kod. (6 siffror). Koden ger ej rabatt".
Men den visar att jag säljer kläder. 😉
 
1. Dress Cilla 2. Jump 3. Top Pelikan (OffWhite)
4. Skirt Cat 5. Top Bella (Blood Orange) 6. Jeansleggings Bibbi
7. Pyjamas Julius 8. Overall Moses 9. Klänning Camilla Limited Edition
 
Eller varför inte köpa detta fina paket med tröjor till FARSDAG. 💐🎁😃🎉
Missa heller inte årets Julkollektion och Outleten.

Kommentarer

Postat av: Malou

Publicerad 2013-11-06 23:27:33

Fina kläder!

Svar: Javisst är det, shoppa loss eller dela vidare till vänner 😃
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela