helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

NĂ„gra vinster 😃 Och tĂ€vlingar!

Publicerad 2013-11-08 23:03:00 i Familj, Foto, TĂ€vling,

Haft tur nĂ„gra dagar dĂ„ yngsta sonen vunnit ett stort gosedjur frĂ„n Tröstisar som heter BlĂ„bert. Tack, han blev jĂ€tteglad! 😃 💕
Missa inte tÀvlingen som @trostisar har pÄ Instagram dÀr du kan vinna mÄÄnga gosedjursplÄster.
Och jag har lyckats med att vinna en iPad Mini, trodde inte mina ögon nÀr jag fick mailet frÄn Högdalens Centrum som har haft en Facebook tÀvling.
Jag vann ju oxĂ„ biljetterna till Trollkarlen frĂ„n OZ vi var pĂ„ förra veckan frĂ„n Barnguiden.com (kolla in deras hemsida, just nu tĂ€vlingar med vinster frĂ„n Junibacken och Stadens HjĂ€ltar!). Har Ă€ven vunnit en till tĂ€vling men den berĂ€ttar jag om en annan gĂ„ng 😉.
Det gĂ„r bra nu 😀!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela