helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Furuvik och Max...

Publicerad 2013-07-31 21:00:00 i Allmänt,

Idag har vi haft en heldag på Furuvik! Kollat djur, lekt på Wild Kids ön och åkt en massa karuseller. Min mamma och hennes man dök också upp och barnen blev överlyckliga :-)
Två jättebasketbollar, 2kg dajm och OLW blev vinsten för dagen!
På väg hem stannade vi på Max och deras vegetariska hamburgare va riktigt mumsig :-)
Och jag har namnsdag idag så jag bjuder på en bild av mig själv och minstingen Anton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela