helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Tips på Julkalendrar med tävlingar

Publicerad 2013-12-04 18:56:00 i Allmänt, Familj, Tävling,

Här kommer ett superkort inlägg men jag sitter med lilleman i mitt knä och han är lite lätt trött. Vill bara tipsa om denna sida: julkalendrar.se.
En sida där massor av företag delar med sig av sina julkalendrar och massor med fina priser går att vinna varje dag ända fram till jul. Du hittar b.l.a. Resia, Kalle Anka, Hemmets Journal, Dustin Home, Elgiganten, Jysk, Tv4 och många fler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela