helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Mellandagsrea 😀

Publicerad 2013-12-26 23:04:00 i AllmÀnt, Familj, KlÀder/Skor, OiiDesign,

Ni missar vÀl inte att fynda i mellandagarna. Jag Àlskar att shoppa pÄ rean, bÄde till mig sjÀlv och barnen. Lite extra shopping till mellansonen Alex som fyller Är i januari brukar det bli. Stora killen blir snart 8 Är. Vart tar tiden vÀgen?!?
Sambon Ă„kte tillbaka hem idag för att jobba och slita!! Saknar honom redan, min kĂ€rlek 💕. Jag och barnen blir kvar i HĂ€lsingland nĂ„gra dagar till.

Imorgon ska jag göra stan i Glada Hudik, jag och barnen. Vi ska till Gina Tricot, Kappahl, Albins leksaker, Ur&Penn, Knapps och nĂ„gra till affĂ€rer. Jag missar heller inte OiiDesigns rea online, bl.a. Paul Smith 50%, Acne 40%, Mini Rodini 30%, Molo 30% och mycket mer 😀👍🎊.

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela