helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Hasselhoff - "en svensk talkshow"

Publicerad 2014-01-18 16:30:00 i Event,

Hehe, idag var jag och min fina vän M på inspelning av Hasselhoff - en svensk talkshow. En klassisk talkshow med välkända gäster, förinspelade inslag etc och dagens gäster var bl.a. Frank Andersson och Tina Thörner.
Den gamla Baywatch stjärnan David visade upp sina olika sidor 😉. Inte alla som kan leda en show, visa upp sin 27 år yngre flickvän, dansa, spela pingis, brottas, kasta ut tshirts i publiken, sjunga, ställa upp på bild och visa upp bilen K.I.T.T från Knight Rider under drygt 2 timmar 😜.
Okej, sjunga var väl inte hans starkaste sida, men han har på något sätt ändå släppt 12 album!! Klart ett foto med honom var ett måste 😊👏.
Biljetter till denna talkshow men också andra tvinspelningar hittar ni på studiopublik.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela