helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

God Fortsättning ❤

Publicerad 2014-01-02 19:39:00 i Familj, Foto,

Hej fina ni, tiden går verkligen snabbt, redan 2 januari 2014 idag!! Jag hoppas och önskar att detta nya år blir fantastiskt. Året då jag behöver skaffa mig ett nytt jobb, (någon som har ett tips??) året då lilleman ska börja på dagis, året då vi ska försöka byta till oss en större lägenhet!!

Har idag varit på badhus med barnen. Härligt att bada lite, och barnen älskar det 😄.
Igår var vi mest inne efter nyårsfirandet kvällen/natten innan. Tror vi gick och la oss först vid 02 hela familjen. Och lilla Anton vaknade runt 00.30 och ville hänga med oss och dansa när vi körde Just Dance 2014 på Xbox 360 😊.
Vi firar varje nyårsafton ihop med en annan familj, helmysig kväll med god italiensk mat och temat elegant/glitter hade vi den här gången! Väldigt många olika maträtter blev det och jag blev såå mätt 😜. De har en liten kille på 1,5 år, vår lilla Anton och han var så söta vid middagsbordet när de satt och matade varandra 😄.
Vid tolvslaget gick stora barnen och karlarna ut för att skicka iväg svävande lyktor och några raketer. Bjuder på några bilder från vår kväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela