helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Helgens stora 1årskalas!

Publicerad 2013-09-22 19:14:00 i Böcker, Event, Familj, Kläder/Skor, Mammaboosten,

En fantastisk helg på Långholmen med strålande sol, härliga mammor och 1åringar, föreläsare Inger från Framgångsbyrån, fotograf Jenny, god mat, goodiebags, fina vinster och tårta. Ett lyckat 1årskalas :-) Vi blev runt 40 mammor och 40 1åringar.
Och jag är otroligt tacksam till alla företag som ville vara med och bidra till denna helg. Allt mitt jobb (ihop med mina "sidechicks") med förberedelser, snacket med sponsorer, uppstart av ideell förening, möten, ja allt, det gav verkligen resultat. Glada mammor och barn på plats och ett fantastiskt väder. <3
 
 
 
 
 

Zalando Barnbutiken Blöjbudet Photowall Middagsfrid Framgångsbyrån MICKI Tröstisar Weleda LifeStone REDDville Excesspocketbok Tretorn Långholmensvandrarhem
Geggamoja Coop LadiesNight SagaofSweden ACO OiiDesign Akademibokhandeln Mammaboosten Snutten BirkaCruises RättStart Gneis Amvina Saether och många fler, ett stort TACK :-)

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-09-24 14:30:59

Ser ut som att ni hade en underbar dag. Vilket mammagäng 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela