helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Titta, nu går han OCH gåva från P.o.P 😊

Publicerad 2013-11-21 21:40:00 i Allmänt, Familj, Foto,

Titta nu går han äntligen min lille kille, 3 dagar i rad nu har han valt att gå istället för att krypa. Snart 14 månader, min älskling 💕.
Och P.o.P delade ut fina mössor i butik idag, det du behöver göra för att få en är att gilla @polarnopyretsverige på Instagram, ta ett foto av den mössan du vill ha och lägg upp på Insta med #polarnopyret @polarnopyretsverige! Visa upp inlägget i butik. Klart! Mössan e din 😊!
Vi tog en promenad till Globen shopping idag och valde den blå/vitrandiga. Sen passade vi på att kika in på Kappahl som har 50% rabatt på reapriset för medlemmar fram till den 23/11.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-11-22 11:30:18

Vilken sötnos 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela