helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Musik - Black Sabbath

Publicerad 2013-11-22 11:20:00 i Musik,

Tips för ikväll och er som ännu inte köpt biljetter. Biljetter finns kvar till Black Sabbath som spelar på Friends Arena ikväll med Uncle Acid & the Deadbeats som förband!
Med låtar som Iron Man, War Pigs, Sabbath Bloody Sabbath och med Ozzy Osbourne i spetsen så kan det inte bli annat än fantastiskt. Läste att de tyvärr inte spelade alla de "bästa" låtarna nu i Helsingfors..

Ett häftigt minne av Ozzy var när jag var ute och shoppade i Globen shopping, (tror det var 1998/99) han där och käkade lunch med sin manager, jag gick fram och frågade efter autograf men de ville äta ifred men lovade att skriva autograf när de var klara. Jag väntade med min bror och vän en bit bort. När Ozzy ätit klart reste han sig och gick mot rulltrappan och åkte ner. Snopet för mig, Men han kom på att han glömt något och vände, jag mötte honom och vi pratade en stund, han skrev autografer. Liite coolt var det allt. 😉😊

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2013-11-23 14:55:35

Du har fått en award på min blogg:)

Svar: Nämen vad roligt 😃💕
Går det att se någonstans? Kollade in din blogg 😉
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela