helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Loppi Event Christmas

Publicerad 2013-11-16 21:09:00 i Event, Loppi, TĂ€vling,

Idag var det Loppis hĂ€rliga Christmas event 🎅 pĂ„ CafĂ© Opera. Mysig julstĂ€mning med glögg och pepparkakor. Vi fick lyssna till Kitty Jutbring, Anita Schulman och Ann Söderlund. Konferencier var Andreas Weise som ocksĂ„ sjöng och önskade oss god jul med rösten tillgjord sĂ„ att han lĂ€t precis som pappa Arne :-)

Polarn o. Pyret ordnade en liten modevisning, Stor & Liten tipsade om Ärets julklappar, Blomsterlandet lÀrde ut hur vi enkelt binder vackra julkransar och Nina Hermansen (hela Sverige bakar) bakade live med hjÀlp av OBH Nordicas produkter.
Sen var det dags för mingel och shopping för den som ville och pĂ„ vĂ€g hem fick vi en otroligt generös goodiebag, Ă€lskarÂŽt 💕. TACK!

Missa inte att kolla in Loppis nya hemsida En sajt med inspiration för hela familjen med flera fina erbjudanden, tĂ€vlingar, recept, shoppingtips, bloggar och köp- och sĂ€lj. Loppi arrangerar varje Ă„r flera fantastiska event för oss bloggare dĂ€r vi minglar och lĂ€r kĂ€nna nya varumĂ€rken och hĂ€rliga mĂ€nniskor. Tacksam över att jag fĂ„r gĂ„ 😊💕💐

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela