helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Promenad på stranden och poolhäng innan hemresa 😄

Publicerad 2013-12-17 17:35:00 i Resor, Timarco, Tobago,

Jösses vad tiden går fort, vi har varit här i Tobago en vecka nu och ikväll flyger vi hem mot Sverige. Igår kväll käkade vi middag på The Pasta Gallery, väldigt gott, sen blev det öl på Jade Monkey och på väg hem tittade vi på ett Night Gallery med fina konstverk längs vägen.
Vi har promenerat vid stranden här nedanför vårt hotell idag men också tagit en strandpromenad som går bort mot Pigeon Point och plockat snäckor till barnen. Nu är vi tillbaka på hotellet och solar och badar i poolen. Vi har haft en helt underbar vecka här i Tobago men nu längtar jag hem sååå mycket till mina bästa barn och sambo 💕💕💕💕.
Timarco, Accent Travel, Apollo, Mammaboosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela