helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Veronica Maggio, see you soon 👍😊

Publicerad 2014-01-28 13:58:00 i AllmÀnt, Musik, Radio, TÀvling,

Mycket gladare och friskare familj idag med positiv instĂ€llning 😊👍.
Har tvÀttat och sanerat allt = nöjd!

Jag och dottern tokringde igÄr imorse in till RIX FM studion (0200-212 212) nÀr de tÀvlade ut Veronica Maggio biljetter till hennes spelning nu pÄ lördag. Samtal nummer 12 nÀr man hör hennes lÄt vinner! Vi kom inte fram, bara upptaget. Imorse testade jag igen, blev samtal 11, va, sÄ nÀra!!
SĂ„ nĂ€r det var dags igen kl 13 var jag beredd, hennes lĂ„t började att spelas och jag anvĂ€nde tvĂ„ telefoner och ringde 😂😜. Och vann!!! Jag blev samtal 12.
Jippie, min dotter kommer att bli sÄ glad nÀr hon kommer hem frÄn skolan.

TĂ€vlingen hĂ„ller pĂ„ hela veckan, kolla in mer info HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela