helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Torsdag idag och härligt stora snöflingor ❄❄❄

Publicerad 2014-01-16 14:02:00 i Familj, Radio, Tävling,

Idag skulle vi har varit på öppna förskolan, meen vi blev hemma. Helt okej det med och såå väldans mysigt. Har kollat spännande längdskidåkning på tv (snart OS, tjoho 😊) men också fått en hel del annat gjort. Har börjat skicka in ansökningar till nytt jobb, känns spännande 😬. (Söker nytt eftersom senaste jobbet på TV4 bara var ett vikariat).
Fått glädjande besked av min mamma idag gällande hennes nya karriär, grattis finaste du 💕.
Har också anmält intresse för att bli ambassadör för #alltforforaldrar, får se om jag blir utvald.
Igår fick jag äntligen hem min kära bil efter en dyr reparation, men nu är den hemma i alla fall. Hmm, något mer, jo jag är som vanligt med i massa olika tävlingar, hittar dem lite överallt, väldigt många på Instagram just nu där jag by the way vann ett valfritt namnarmband från @namnarmband förra veckan 😊👍.

Några skojiga tips på tävlingar: Radiokanalen Lugna favoriter tävlar ut nöjeskryssningar med nya Viking Cinderella, middag frukost och boende i Comfort Double Seaside-hytt. De ringde mig imorse och sa att jag var i final nu i eftermiddag om kryssningen, håller alla tummar för att de ringer just mig ✊.
Något som kanske behövs mer än någonsin nu efter jul är pengar, eller hur?! Kolla då in RIX FM, de har en tävling nu då man får motivera varför de ska riva just din räkning. Perfekt, riv gärna min hyresavi tack 😉👍💕!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela