helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Sista dagen...

Publicerad 2014-01-31 23:07:00 i Allmänt, Event, Familj,

Vad hände, vart tog tiden vägen? Mina föräldradagar är slut, trodde de skulle räcka april ut men jobbigt nog hade jag räknat fel 😔. Så min allra sista föräldralediga dag är idag.
Hur det känns? Inget vidare faktiskt, vill vara hemma med min bebis mycket längre. Och eftersom mitt senaste jobb på TV4 var ett vikariat så är jag från nu på måndag arbetssökande. Känns jättekonstigt!!

Önskar att det "dyker" upp ett jobb, det perfekta 😉😊.
Har ju under alla år jobbat med allt från säljare i fotobutik, husfru på hotell, innesäljare/kontor, butikmedarbetare media/böcker, kundservice, receptionist. Är utbildad advokatsekreterare.
Förra året planerade jag och ordnade en mammakryssning under våren och till hösten en stor mamma/barnträff Jag driver denna blogg och är ambassadör för alltforforaldrar.se. Jobb jag söker är administratör, koordinator eller liknande. Något som har med planering och event att göra. Skulle vara så skoj.

Alla tips är välkomna 💕👍👏👏😊.

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2014-02-01 06:42:29

sv:Vad roligt! Lycka till! :D

Svar: Tackar :-)
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela