helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Disney On Ice idag 😊

Publicerad 2014-01-04 21:51:00 i Event, Familj, Foto,

Varje Är sedan 2004 har vi gÄtt och sett Disney On Ice i Globen, sÄ Àven i Är. Min vÀn och hennes familj bilade ner frÄn Hudik och följde med. Supermysig dag och duktiga barn, till och med vÄra 1Äringar gjorde inte sÄ mycket vÀsen ifrÄn sig. Imponerad!!
Antons favoriter var Cars med BĂ€rgarn och Blixten McQueen, men ocksĂ„ Toy Story figurerna, Slinky, Rex och grisen 😄. Om vi ska gĂ„ nĂ€sta Ă„r?? Javisst, iallafall jag och sönerna 😉.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela