helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Bowling idag 🎳

Publicerad 2014-01-03 16:39:00 i Familj, Foto,

Bowlat med familjen idag pĂ„ Imperial Lanes i Sickla och jag utklassade dem 😜😊. Vem vet, kanske en ny karriĂ€r pĂ„ gĂ„ng, bowlingproffs!!
Nog med skryt, de kĂ€mpade vĂ€l mina Ă€lsklingar 💕.
IkvĂ€ll blir det chips, lĂ€sk och myskvĂ€ll framför tv:n. SĂ„Ă„ trist vĂ€der ute, regn och Ă„ter regn! ☔ Vart Ă€r snön?!? ❄⛄

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela