helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Ambassadör Allt för föräldrar 😊👍

Publicerad 2014-01-28 21:57:00 i AFF, Familj,

Godkväll mina vänner!
Jag har ju inte berättat det roliga som hänt, jag är numer ambassadör för AFF - Allt för föräldrar!
Väldigt spännande. Är du intresserad så läs mer HÄR om hur du gör för att anmäla ditt intresse och vad det innebär.
AFF är en sajt för dig som är gravid eller har barn och du hittar info om träning, resa, barn, familj, ekonomi, böcker... Bra att veta artiklar. Oxå ett väldans bra forum där alla diskussioner förs och man kan prata om allt mellan himmel och jord, tex "Föräldraskap". Du träffar enkelt andra människor i samma situation som du själv, kan få hjälp med frågor och ja vem vet, träffa nya fina vänner 😊.
Kolla in sidan vetja, om du nu inte redan har gjort det 😉Allt för föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela