helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

8 år sedan..

Publicerad 2014-01-14 22:05:00 i Familj, Foto,

Hur kan tiden gå så fort, idag är det 8 år sedan jag blev mamma för andra gången då finaste Alex föddes. Jag minns det som igår, min lilla kille 💕.
Det var en förväntansfull kille som blev väckt imorse med sång från oss i familjen, paket och smaskig frukost med croissanter och yoghurt.
Han fick "bara" två paket 🎁🎁 imorse innan det var skoldags. Jag och Anton hämtade Alex och Lovina i skolan vid 15 då vi gick hem och han fick öppna resterande presenter. Några av favoriterna blev en radiostyrd bil, ett kastfiskespö och en fin fotobok från Fotografiska museet som storasyster Lovina köpt åt honom.
Han fick sin favoritmiddag, pappas spaghetti och köttfärssås och chokladkladdkaka till efterrätt med grädde och chokladboll 🎂.
Stort tack till alla fina släktingar och vänner som grattat honom idag med sång, telefonsamtal, brev i postlådan etc. 💐💐
Grattis på födelsedagen min fina, underbara, fantastiska, omtänksamma Alex, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela