helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Tack för idag LoppiEvent!

Publicerad 2013-09-14 17:11:00 i Allmänt, Event, Konst, Loppi,


Fin dag på Rica Hotel med representanter från Ramundberget (måste åka dit med familjen, blev peppad efter idag och sugen på att ge mig ut i skidbacken), Viktväktarna (bra recept, med god mat för viktminskning) Lundby (så mycket sött och fin inredning det finns till dockhus) och Rica (vilket personligt och mysigt hotell).
Intressant provsmakning av renkött med kantareller, signering av Shirley Clamp och Johanna Westmans böcker Lätt att njuta och Minsta bakboken. Provsmakning av hallon/blåbär/ingefära smoothie. Rolig tävling med chans att vinna hotellövernattning. Fantastisk efterrättsbuffe och en maffig goodiebag med spännande innehåll. 😃👍

PS. Alla deltagare, topp 20 i Idol dök upp. Rica Hotel är nämligen deras Idolhotell denna säsong 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela