helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Shoppa på Lingon & Blåbär

Publicerad 2013-10-28 12:37:00 i Kläder/Skor, Lingon & Blåbär,

Istället för att ordna "hemmahospartyn" och sälja kläder så gör jag det här via bloggen istället, ni kan då i lugn och ro shoppa loss när ni vill. 😀
Lingon & Blåbärs kollektion av kläder kännetecknas av starka färger som är enkla att matcha med varandra och företaget erbjuder kläder i svensk design av hög kvalitet för hela familjen.
Gå gärna in på hemsidan och kolla in deras stora utbud.
Några av mina favoriter kommer här nedan:
(Andra favoriter hittar du i mitt tidigare inlägg).
Hood Power till äldsta sonen
Sweather Delle (Blood Orange) till yngsta sonen
Dress Diana, till mig ;-)

Missa heller inte Christmas Collection som har blivit säsongens storsäljare av kläder.
När du beställer, ange gärna min säljkod som är 184907
(längst ner på sidan i kassan i din kundvagn där det står: Här anger du din L&B säljares kod. (6 siffror). Koden ger ej rabatt).
Jag som säljare blir då super glad och kan visa Lingon & Blåbär att ni läser min blogg samtidigt som ni shoppar fina kläder 👍💕😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela