helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Lingon & Blåbär

Publicerad 2013-10-18 20:51:00 i Kläder/Skor, Lingon & Blåbär,

Kolla in dessa fina kläder från Lingon & Blåbär. Kollektionen kännetecknas av starka färger som är enkla att matcha med varandra och företaget har sedan 1996 erbjudit kläder i svensk design av hög kvalitet för hela familjen.
Den svarta bodyn är min favorit och kommer att beställas hem till min minsting Anton och kanske att jag unnar mig den snygga svarta klänningen, hmm 😉.
Du hittar också en Outlet där kläder finns till reducerat pris. Färdiga matchande klädpaket, kläder till dam, herr, barn och baby.
Gå gärna in på hemsidan och kolla in deras stora utbud. När du beställer, ange gärna min säljkod som är 184907
(längst ner på sidan i kassan i din kundvagn där det står: Här anger du din L&B säljares kod. (6 siffror). Koden ger ej rabatt).
Då blir jag super glad och kan visa Lingon & Blåbär att ni läser min blogg samtidigt som ni shoppar fina kläder 😀💐
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2013-10-18 23:23:05

Känner igen märket, shoppa du kanske svärmor får ärva:) snygga grejer kanske kollar outleten.

Svar: Jo jag kommer att shoppa 😉. Kolla in Outleten 👍😊. Kram
Helena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela