helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Nu laddar vi 😊

Publicerad 2013-11-20 22:06:00 i Foto, Resor,

Hej hopp. Min och Sofias hĂ€rliga resa till Tobago nĂ€rmar sig med stormsteg. Liite nervös Ă€r jag allt. Åka ifrĂ„n barnen. Men vĂ€l pĂ„ plats kommer vi att ha det sĂ„ bra sĂ„ (försöker jag intala mig 😉).
Hmm, ja, ja, idag var jag till VÄrdcentralen och tog tvÄ olika vaccin, bl.a. en mot Hepatit A, kan ju vara bra att vara skyddad mot. Har ocksÄ i mitt inre börjat planera vad jag ska ha med mig. Hihi, det Àr fortfarande sÄ overkligt att vi ska ivÀg. HÀr kommer en bild frÄn Apollos hemsida frÄn Tobago.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-11-22 20:10:10

Wiiihooo!!! Ja det slĂ„r en i mellan Ă„t!! Heelt galet!!!❀

Svar: Hihi det ska bli sĂ„ skoj 💕😊
Helena

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela