helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxå inslag av tips på tävlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sånt som jag och familjen gillar att göra...

Missa inte fint erbjudande..

Publicerad 2013-11-19 20:02:00 i Lingon & Blåbär,

Missa inte Lingon & Blåbärs fina November erbjudande med rabatt på kläder, och som vanligt när ni beställer via hemsidan så anger ni min säljkod som är 184907
(längst ner på sidan i kassan i din kundvagn där det står: "Här anger du din L&B säljares kod. (6 siffror). Koden ger ej rabatt.
Men den visar att jag säljer kläder, shoppa loss vetja ;-)
Sweather Delle, endast 149kr
Top Nilla, endast 199kr
Top Palle, endast 199kr
Top Pelikan, endast 199kr
Nightdress Lilly, endast 189kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 år. 3 barnsmamma. Föräldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för Föräldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela