helenatipsar.blogg.se

En blogg om mitt liv som 3 barnsmamma, men oxÄ inslag av tips pÄ tÀvlingar, recept, resor, musik och barnrelaterade saker, sÄnt som jag och familjen gillar att göra...

Idag fick Anton paket 🎁

Publicerad 2013-11-29 21:58:00 i AllmÀnt, Familj, Loppi,

En Loppi blogbag med massa roliga saker i hĂ€mtade vi ut pĂ„ posten idag. Anton kastade sig över grejerna hemma nĂ€r vi öppnat paketet. Coops KlĂ€mmis var populĂ€rast och han sa: Mmmmm 😊 Är vĂ€l ett toppbetyg!

Med i paketet fanns ocksÄ Lego Duplo, KidsZoo vitaminer, Coops ekologiska majskrokar och fruktdryck, Pixibok, Folksams praktiska barnkit med plÄster och solskyddskrÀm etc.
Jag tycker det Ă€r kul att testa olika produkter och Ă€r glad för att Anton fick chansen att testa allt detta 😊💐💕.
Tack loppi.se.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

35 Ă„r. 3 barnsmamma. FörĂ€ldraledig. :-)Instagram - fotohella Kontakta mig: [email protected]ör för Allt för FörĂ€ldrar :-)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela